Angrerett og retur

Angrerettloven gir deg mulighet til å angre kjøpet inntil 14 dager etter at du har mottatt leveransen fra oss. Angrerettloven gjelder kun ved forbrukerkjøp. Se lenger ned på siden for hvordan du går fram hvis du ønsker å returnere produkter kjøpt hos oss.

Reklamasjon

Montío vil levere produktene i samsvar med ordren som du har plassert i nettbutikken. Manglende levering, feilsendinger, skader og eventuelle andre mangler ved produktene skal meldes til oss på mail snarest mulig. Montío vil dekke returkostnaden hvis mangelen ved produktet skyldes forhold du som kjøper ikke er ansvarlig for. Ta kontakt med oss på: hallo@montio.no dersom produkt eller levering ikke er som forventet. Mail angående reklamasjon må inneholde:

- Beskrivelse av problemet

- Bilde eller video av problemet

Ønsker du å returnere et produkt?

Retur av varer må skje senest 14 dager etter at du har mottatt din ordre, og alle varer må returneres i sin opprinnelige stand med originale merkelapper og uten tegn på ødeleggelse eller bruk. Returvarer blir manuelt inspisert, og Montío forbeholder retten til å avvise returvarer som ikke møter disse kriteriene. Ved bruk av angreretten må du betale frakten tilbake til oss selv. Prisen på retur er kr. 59,- eller kr. 99,- inklusiv mva, avhengig av størrelsen på ordren.

Dersom du ønsker å returnere en vare, anbefaler vi å ta kontakt med oss på e-post: hallo@montio.no. Følgende må inkluderes i e-posten:

  • Ditt ordrenummer
  • Hvilket produkt du ønsker å returnere
  • Årsak for retur

Du kan også fylle ut angrerettskjema som du finner i bunnen av denne siden og sende til oss på e-post: hallo@montio.no.

Refusjon blir utbetalt til det samme betalingskortet som ble benyttet ved kjøpet, og refusjonen kan ventes 2-3 virkedager etter at vi har mottatt varen(e).

 

Angrerettskjema: